Garantii ja kaebus
Kõigile meie kaupadele kehtib kohustuslik garantiiaeg, mis kestab 24 kuud alates kauba kättesaamisest. Selle aja vältel on, materjali- või tootmisvigadest tulenevate, puuduste kõrvaldamine Teie jaoks tasuta. Selle alla ei kuulu kahjustused, mis on põhjustatud toote mittesihipärasest kasutamisest.
Toote väljavahetamine saab toimuda vaid siis, kui toodet pole kasutatud, on olemas tarbija staatus, plommid ja tehasesildid on terved ning kauba eest tasumist tõendab ostutõend ja/või -tšekk.
Garantii raames, pärast toote tagastamist, kontrollime järgmist:
– remont või ümbertöötamine;
– tagastamine või vahetus;
– varuosade tarnimine.
Arusaamatuste vältimiseks palume kaupa kättesaamisel hoolikalt üle kontrollida. Puuduse ilmnemisel on Teil õigus tarnitud kaubast keelduda.
Kaebus
Kui ostetud kaup on defektiga või kahjustatud, palume esitada kaebus järgmisele aadressile eastconshop@eastcon.com.
Kaebuse esitamise korral on vaja järgmiseid andmeid:
– tellimuse number;
– toote nimetus või kaubanumber, mille kohta kaebus esitatakse;
– kahjustuse/puuduse kirjeldus;
– sisukad fotod kahjustusest/puudusest.
Kaebusi ei kontrollita kui:
a) puudused, mis on põhjustatud toote hooletust või mittesihipärasest kasutamisest;
b) toodet on iseseisvalt muudetud, parandatud või see on valesti paigaldatud,
c) toode on kahjustatud mehaaniliste, termiliste või keemiliste tegurit tõttu ja sellistest kahjustustest tulenevate defektide korral,
d) tooted on võetus kasutusele pärast mingi defekti avastamist.
Ostja poolt eelistatud monitori ja arvuti seadistustest (proportsioonid, värvus jms) tulenevad erinevused, ei saa olla aluseks kaebuse esitamiseks ostetud toodete kohta. Garantii hõlmab ainult ostetud kauba puudusi. Garantii ei välista, piira ega peata tarbija õigusi, mis on seotud lepingutingimustele mittevastavuse või garantii sätete alusel.
Kontrollimine ja töötlemine võib kesta kuni 14 päeva. Palume mõistvat suhtumist.